>>50035118Daar is ie hoor. Daar gaat ie weer. Kijk, iedereen! Hij heeft het weer eens een keer gepaald! Is hij niet super grappig?! Oh mijn God.
Ik kan bijna je pathetische overgewicht lichaam zien gloeiend in het donker, opgelicht door je computer scherm wat het enige lichtbron in jou kamer is, giechelend als een meisje als je voor de zoveelste keer je kleine Pesky draad typt en de Captcha invult. Of misschien vul je de Captcha niet eens in. Misschien ben je zo een smerige NOOT dat je daadwerkelijk voor een 4kin pas hebt betaald, dus je kiest alleen het plaatje. Oh we kennen allemaal het plaatje. Het "epische" anime meisje, he? Ik stel voor dat jij zo debiel hard zit te lachen als je er op klikt dat je je Doritos op de grond laat vallen, maar dat maakt niet uit, je moeder ruimt het morgen wel op. Oh ja, dat is ook zo. Was ik het vergeten te zeggen? He woont met je moeder. Je bent een gore dikzak, ze heeft het waarschijnlijk allang met je gehad. Gehad met alles voor je doen, elke dag, een volwassen man die al zijn tijd op 4kin spendeert aan het palen over een of andere struikelflikker. Ze had jou en dacht dat je een wetenschapper of een astronaut of iets groots zou worden en je werd een NOOT. Een smerige Pesky palende NOOT. Ze valt elke nacht waarschijnlijk huilend in slaap, denkend aan hoe slecht het. Ze kan niet eens normaal met je praten want het enige wat je zegt is "dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken." Je bent een parodie van je zelf geworden. En dat is het enige dat je bent. Een zielige kleine man die in het donker in zijn eentje zit te lachen als hij zich voorbereid om te gaan genieten van alweer het zelfde liedje. En dat is alles wat jij ooit zal zijn.
Voor altijd....